T-Mobile rozszerzy współpracę z Leo Burnett w obszarach BTL i shopper marketingu.

Jedna z najlepszych na świecie agencji shopper marketingu ARC Worldwide rozbudowuje swój potencjał w Europie Centralnej włączając we wrześniu 2016 do swoich globalnych stuktur G7 będacy częścią Grupy Leo Burnett w Polsce. Filozofia Arc polega na głębokim zrozumieniu ludzkich zachowań ze szczególnym uwzględnieniem aktywności w kanałach sprzedaży. Dzięki połączeniu wiedzy i doświadczenia Leo Burnett przy współpracy z ARC Worldwide poszerzyła swoje kompetencje jako firma, która specjalizuje się w komunikacji i aktywacji marek w obszarze handlu, takich jak shopper marketing, eCommerce, design, in-store. T-Mobile Polska dostrzegając istotny wzrost kompetencji Leo Burnett w tych zakresach wzmacnia z nią swoją współpracę w ramach BTL i shopper marketingu. Planuje także zawiązanie jej w zagadnieniach e-commerce.

W związku z tym powierzył Leo Burnett zadania: opracowania dla T-Mobile nowej strategii komunikacji BTL i identyfikacji wizualnej. Odpowiedzialna za to jest Agencja ARC, która zajmie się kreacją i produkcją wszystkich materiałów reklamowych T-Mobile. Równolegle firmy zdecydowały także o wygaszeniu współpracy w obszarze ATL.

Grupa Leo Burnett współpracuje z T-Mobile Polska (wcześniej Erą) od 20 lat, realizując w różnym stopniu i dla różnych marek Operatora zadania z zakresu ATL i BTL. M. in., w 2015 r., agencja Leo Burnett współtworzyła nowe pozycjonowanie dla marki T-Mobile w Polsce oraz brała udział przy pracach nad nowymi koncepcjami komunikacyjnymi. Jest także autorem dwóch kampanii reklamowych:


dostarczył infoWire.pl